PRACA: Manager zakupów

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

 

Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:

Manager zakupów
Miejsce pracy: Radom | Numer ref.: MZA/179/KUR

Miejsce pracy: Radom

Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych
  • Realne możliwości podwyżek i awansów
  • Atrakcyjny system premiowy

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne/techniczne)
  • Minimum 5 lat pracy na stanowisku kierowniczym w obszarze zakupów dużej organizacji
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Doświadczenie we wdrażaniu i konsekwentnym realizowaniu wdrożonej strategii zakupowej
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem procesem zakupowym i optymalizacją procesów
  • Doświadczenie w prowadzeniu skomplikowanych negocjacji handlowych
  • Umiejętności managerskie i liderskie, doświadczenie w efektywnym zarządzaniu zespołem
  • Nastawienie na realizację wyników
  • Umiejętność analizy danych oraz prognoz rynkowych
  • Zdolności analitycznego, koncepcyjnego i perspektywicznego myślenia
  • Zdolności interpersonalne - innowacyjność, umiejętność skutecznej komunikacji
  • Umiejętność budowania i rozwijania długofalowych, profesjonalnych relacji z kontrahentami

Zadania:

  • Udział w realizacji strategii zakupowej
  • Koordynowanie działań w obszarze planowania i realizowania zakupów materiałów i usług
  • Kreowanie i inicjowanie działań zmierzających do poprawy efektywności zakupów (w tym: narzędzia IT, procedury, raporty)
  • Bieżące monitorowanie i raportowanie Zarządowi podstawowych KPI dotyczących zakupów oraz wszelkich istotnych zdarzeń i aktywności
  • Udział w negocjacjach zakupowych z kluczowymi dostawcami
  • Podejmowanie decyzji zakupowych zarządzanie ryzykiem związanym z procesami zakupowymi
  • Nadzór nad działaniami zakupowymi, zarządzaniem bazą dostawców oraz umowami z dostawcami
  • Budowanie i rozwój długofalowych profesjonalnych relacji z dostawcami
  • Zapewnienie wydajności i realizacji procesu zakupowego poprzez odpowiednie zasoby i realizację celów biznesowych,
  • Efektywna współpraca z innymi działami (m.in. produkcja, magazyn) w zakresie planowania i realizacji procesu zakupowego
  • Zarządzanie podległym zespołem poprzez monitorowanie pracy, motywowanie pracowników oraz delegowanie zadań, budowanie silnych kompetencji zakupowych
APLIKUJ TERAZ