PRACA: Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego / aukcji allegro

Jeżeli szukasz pracy pełnej wyzwań to zapraszamy do zapoznania się z Naszą ofertą. 

 

Niemchem.com jest dynamicznie rozwijającym się sklepem internetowym w branży chemii gospodarczej jak i akcesoriów do sprzątania.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego / aukcji allegro
Miejsce pracy: Radom
Zakres obowiązków:
  • Wprowadzanie nowej oferty produktowej
  • Aktualizacja cen produktów
  • Przygotowanie prostych grafik produktowych
  • Aktualizacja istniejącej oferty produktowej
  • Współpraca z zespołem, biurem i innymi działami
Wymagania:
  • Podstawowa znajomość HTML.
  • Znajomość narzędzi pakietu MS Office.
  • Podstawowa znajomość panelu sprzedaży Allegro.
  • Umiejętność modyfikowania grafik produktowych
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Doświadczenie w handlu, e-commerce
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
  • Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie stałe plus system premiowy
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • Kwota zarobków: 3500-4000 netto.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ