PRACA: Specjalista

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Szydłowiec
Ogłoszenie o naborze Nr 86739

Warunki pracy


  • Praca administracyjno – biurowa powiązana z prowadzeniem magazynu oraz realizacją zakupów dla KP

  • Praca wykonywania przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie

  • Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner, telefon)

  • Oświetlenie pomieszczenia pracy światłem naturalnym i sztucznym

  • Praca w porze dziennej: 7:30 – 15:30

  • Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami Komendy

  • Prowadzenie samochodów służbowych

  • Na stanowisku pracy mogą występować sytuacje wymagające dużej odporności psychicznej z uwagi na pilne realizacje zadań związanych ze specyfiką służby w KP PSP.

Zakres zadań

  • prowadzenie pojazdów służbowych w ramach posiadanej kategorii prawa jazdy
  • przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz prowadzenie akt spraw według jednolitego rzeczowego wykazu akt
  • prowadzenie gospodarki transportowej, min: częściami zamiennymi, olejami, smarami i innym materiałami eksploatacyjnymi; organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego i innych urządzeń i instalacji technicznych; wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo zakupionych samochodów i sprzętu silnikowego; prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego w tym agregatów prądotwórczych
  • wprowadzanie, rozliczanie dotacji dla jednostek OSP w programie SOD
  • prowadzenie ewidencji i wydawanie upoważnień do kierowania pojazdami służbowymi
  • prowadzenie magazynu
  • dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu. materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Komendy Powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych
  • zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego na terenie powiatu
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szkodami w mieniu Komendy Powiatowej
  • współpraca z kontrahentami, terenowymi organami administracji samorządowej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie wykształcenie o kierunku: administracja, transport, logistyka, informatyka
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność biegłej obsługi komputera (pakiet biurowy MS Office, programy do pracy w biurze Adobe Reader oraz znajomość przeglądarek Microsoft Edge i Google Chrome) oraz urządzeń biurowych
  • dobra znajomość przepisów prawa w zakresie : ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, KPA, ustawa o ochronie ppoż. oraz ustawy o służbie cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, punktualność
  • dyspozycyjność, umiejętności analityczne, sumienność
  • znajomość pojazdów i sprzętu pożarniczego
  • prawo jazdy C, C+E
  • umiejętność przygotowania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniem przepisów prawa
  • znajomość procedur urzędniczych i administracyjnych
  • umiejętność organizowania pracy własnej
APLIKUJ TERAZ