PRACA: Starszy inspektor

Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Radom
Ogłoszenie o naborze Nr 143974

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Placówki i poza nią. Godziny pracy od 7:30 do 15:30. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.

Zakres zadań

  • przyjmuje i wysyła dokumenty i przesyłki jawne i niejawne wchodzące i wychodzące do/z Placówki i ewidencjonuje je oraz rozdziela korespondencje zgodnie z dekretacjami
  • prowadzi trwałe i pomocnicze urządzenia ewidencyjne oraz inna dokumentację związaną z działalnością kancelarii oraz ewidencję pieczęci i stempli kancelaryjnych ,elektronicznych nośników informacji
  • kompletuje dokumentację, zakłada teczki i przekazuje do Archiwum Zakładowego
  • uczestniczy w pracy komisji powoływanej do brakowania dokumentacji niearchiwalnej
  • rozlicza funkcjonariuszy i pracowników Placówki z dokumentów wydanych na Rejestr Wydanych Dokumentów (RWD)oraz pobranych pieczęci i stempli służbowych
  • prowadzi wykaz osób dopuszczonych do dostępu do informacji niejawnych w Placówce
  • prowadzi bieżącą kontrolę zgodna z przepisami wytwarzania przez wykonawców merytorycznych i technicznych dokumentów niejawnych przy przyjmowaniu ich do kancelarii

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • podstawowa znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem i działalnością Straży Granicznej, podstawowa znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, znajomość zasad obsługi urządzeń kancelaryjnych i obiegu dokumentów
  • umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office) i urządzeń biurowych,
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
  • komunikatywność, dyspozycyjność, dyskrecja, umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe